1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Orientarea Spre Client 

 

Orice business semnifica clienti. Customer Care inseamna sa intelegem care sunt nevoile clientilor si cum putem veni cel mai bine in intampinarea lor cu resursele de care dispunem pentru a dezvolta afacerea.

 

In acest scop a fost creat acest program, care sprijina atat formarea abilitătilor de comunicare cu clientii de la nivelul de management pana la front-line, cat si de eficientizare a proceselor si a stilului de management in ceea ce priveste customer service.

 

Teme abordate: beneficiile unui comportament proclient, elemente cheie in Customer Care, perceptia despre servicii, dezvoltarea de sisteme si tehnici prietenoase pentru serviciile oferite clientului, cuvinte și atitudini care irita clientul, factori care influenteaza serviciile oferite, rezolvarea reclamatiilor, abordarea telefonica, abordarea clientilor dificili, Momentul Adevarului, “reguli rosi“ si “reguli albastre”, etc.

 

Facebook Likebox



Profil LinkedIn

View Estuar Training's profile on LinkedIn